Čpavkový chladivový turbokompresor
(v roce 1964 mu byla na Stojírenském veletrhu
v Brně udělena zlatá medaile)
Soustrojí pro kosmický výzkum
na zkušebně ČKD (1980)
Ventilový motor 25 MW 110 kV
50 Hz 2600 až 3900 ot./min.
Stator a rotor na Stojírenském veletrhu v Brně (1985)
Manželé Kolbenovi při návštěvě podniku
ČKD Praha - Holding (1993)
Motorové vozy řady
M 262.0 dodnes slouží
E 436.004 je dnes provozuschopný
exponátem NTM
Trolejbus městské hromadné
dopravy v Praze (1937)
Zkušebna malých motorů
(třicátá léta)
Moderní pomocník v domácnosti - myčka nádobí (1934)
a Vybavení zubní ordinace (třicátá léta)
Rychlíkový motorový vůz
řady M 260.0 "Stříbrný šíp" (1939)
První čtyřnápravový
rychlíkový motorový vůz
M 264.001 z dílen ČKD (1932)
Oba hlavní závody Českomoravská-Kolben, a.s.,
rychle rostly (dvacátá léta)
Nákladní elektrická lokomotiva
ČKD E436 (1927)
Pohled na Kolbenku
před první svět. válkou
Pražská tramvaj - symbol proměny Prahy
v moderní velkoměsto (1910)
Elektromobil Dr. Emila Kolbena
a elektromotor AM3 pro elektromobil
z dílen EAS dříve Kolben a spol.
Turboalternátor poháněný
parní turbínou typu Zvoníček (1910)
Kolbenka na začátku
dvacátého století
Kolbenka s dostavěnou
vlastní elektrárnou (1899)
Původní závod
Emila Kolbena (1898)
Rodina Emila Kolbena
Weissenbach (1930)
T. A. Edison a Emil Kolben
při zahájení tramvajového provozu
v Schenectady v USA
Ing. Dr. H. c. Emil Kolben
(1862-1943)
portréty 1932 a 1937